" My Tree " miniquilt

I am back ! 
A little time to think, to work and to look around . In recent months I have started some quilts  and I have continued the others , I have finished some too and I have experimented the quilting with my new Bernina 750.  I will post soon the work of quilting that is in conclusion . 
Today I continue my blog showing you the work I did with the friends of the group Dodiquilt on last Sunday: a stage with the artist Ulla Andreasson who taught her technique.

Eccomi tornata !
Un po' di tempo per pensare, per lavorare e per guardarsi intorno. Negli ultimi mesi ho iniziato alcuni quilt e ne ho continuato altri, ne ho finiti alcuni e ho sperimentato la quiltatura con la mia nuova Bernina 750. 
Posterò presto il lavoro di quilting che è in via di conclusione.
Oggi continuo il mio blog facendovi vedere il lavoro che ho fatto Domenica scorsa con le amiche del gruppo Dodiquilt : uno stage con l'artista Ulla Andreasson che ci ha insegnato la sua tecnica .


The Stage " The tree of Ulla " has given us the ability to create wonderful trees between little pieces of fabrics and colors. 

Lo stage " L'albero di Ulla " ci ha dato la possibilità di creare delle meraviglie divertendoci tra pezzettini  di tessuto e colori .



 Il " Mio Albero "

" My  Tree "


E gli alberi di tutte noi : meravigliosi !
Bellissimo il corso con Ulla !

And all our trees :  wonderful !
Amazing stage with Ulla !


Commenti

Posta un commento